Célunk, hogy mindent az ÜGYFELEINK szempontjából nézzünk: ahogyan ŐK látnak minket
Ennek megvalósítását célozza tréneri alapfilozófiánk: a rendszerezettség a következetesség és a mérhetőség!
Klasszikus ügyfélpercepció
Milyennek szeretne látni az Ügyfél
egy korszerű céget?
A következetes felmérés-végrehajtás-utánkövetés hármasa:
- Fejlesztési-igények feltárása céges szinten
- Fejlesztési-igények feltárása egyéni szinten
- Kompetencia-alapú csoportok kialakítása
- Fejlesztési célok meghatározása
- Fejlesztési célok mentén az értékesítők, menedzserek, kiszolgáló osztályok tréningjeinek összehangolása
- Fejlesztési céloknak/igényeknek megfelelő tréningek adaptálása a helyi viszonyokhoz
- Párhuzamosan végrehajtott sales/menedzseri/sz.sz kiszolgálói tantermi tréningek
- Párhuzamos területi coaching
- Tudás/képezhetőség folyamatos mérése
- Call effektivitás mérése (visszajelző mátrixszal („pók”))
- Komplex felmérések (pl. 360°)
- Egyéni fejlesztési célok meghatározása
- Csoportos fejlesztési célok meghatározása