.

PharmaTraining Group - „Mérhető-Logikus-Hatékony”

Célunk, hogy mindent az ÜGYFELEINK szempontjából nézzünk: ahogyan ŐK látnak minket

Ennek megvalósítását célozza tréneri alapfilozófiánk: a rendszerezettség a következetesség és a mérhetőség!

Klasszikus ügyfélpercepció



Milyennek szeretne látni az Ügyfél
egy korszerű céget?


A következetes felmérés-végrehajtás-utánkövetés hármasa:

  • Fejlesztési-igények feltárása céges szinten
  • Fejlesztési-igények feltárása egyéni szinten
  • Kompetencia-alapú csoportok kialakítása
  • Fejlesztési célok meghatározása
  • Fejlesztési célok mentén az értékesítők, menedzserek, kiszolgáló osztályok tréningjeinek összehangolása
  • Fejlesztési céloknak/igényeknek megfelelő tréningek adaptálása a helyi viszonyokhoz
  • Párhuzamosan végrehajtott sales/menedzseri/sz.sz kiszolgálói tantermi tréningek
  • Párhuzamos területi coaching
  • Tudás/képezhetőség folyamatos mérése
  • Call effektivitás mérése (visszajelző mátrixszal („pók”))
  • Komplex felmérések (pl. 360°)
  • Egyéni fejlesztési célok meghatározása
  • Csoportos fejlesztési célok meghatározása